Work, work, work and no play

Jag har jobbat väldigt mycket den senare tiden, jag har inte haft tid att göra så mycket annat än att jobba. Men dom närmsta veckorna blir det att hitta på lite roligare saker än att bara jobba. Jag har semester nästa vecka och det ska bli väldigt skönt. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på än. Det var tänkt att jag skulle ha åkt utomlands, men det blir inget med det längre.

Jag haft lite funderingar på att åka på kryssning, men som det ser ut just nu så blir det inget med det heller. Det blir antagligen bara att ta det lugnt och ta varje dag som den kommer.

Imorgon blir det att åka till Örebro och se John Lindbergs Trio. Det blir att ta nån drink med några goda vänner och bara ha trevlig. På lördag blir det eventuellt att dra iväg till Vretstorp och rocka loss. Får se hur det blir med det. Det beror helt på om jag hittar någon att åka dit med. Annars så kanske det bara blir att sitta hemma och ta några drinkar.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0