Crazy little me...

Nu är det början på ett nytt år, detta år kanske blir ännu bättre än förra året. Men förra året hade sina höjdpunkter, så jag tycker att det var ett rätt så bra år. Bättre än 2008... haha... Jag hittade frågor jag hade besvarat om 2008 på min bilddagbok i helgen. Jag lägger upp det här, lite skoj och läsa 2 år efter att jag har skrivit det... haha.


 

2008 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning genom mitt 2008..


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haft för lite sex...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, min bror & hans tjej

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min katt Buddy

5.Vilka länder besökte du?
Sverige

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Sex

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Vet inte

8. Vad var din största framgång 2008?
ingen aning

9. Största misstaget?
De du, det är hemligt... hehe

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld har jag väl varit...

11. Bästa köpet?
Min TV kanske

12. Vad spenderade du mest pengar på?
En massa dynga... hehe

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, det tror jag nog

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I kissed a girl... hehe

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Typ som vanligt

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Haft sex

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Druckit alkohol

18. Hur tillbringar du julen?
På mitt jobb...

19. Blev du kär i år?
Nja, inte direkt...

20. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl etc...

21. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst nån bok...

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
pengar

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Fick besök av Jenny, Anna, Kumm, min bror och min pappa

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mera sex

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Slö och lat

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och min familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Det vete i faaan

31. Vem saknade du?
Nja, vet inte

32. De bästa nya människorna du träffade?
Hmmm... Denize... hehe... skämtade bara. Har jag träffat några nya människor??? Tror inte att jag har det... Inga bra i alla fall... hehe


Snacka om att sex var det enda jag hade i hjärnan när jag svarade på dom här frågorna... hahaha. Jag hade nog mycket sex i hjärnan på Nyårsafton också. Jag strulade med några killar, jag är faaan helt galen och IQ-befriad när jag dricker... haha. Jag funderade på att svara på det här testet igen fast om 2010, men jag orkar inte. Jag svarar nog ändå inget vettigt... haha. Jag kan i alla fall säga en sak att jag hade kul sista dagen på förra året. Jag gjorde nog bort mig en hel del, men det är sånt man får ta.

Shit happens, when you party naked!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0