Jag tror inte att det är fel på mig...

När ni läser detta inlägg, så får ni inte tro att jag tycker att det är nåt fel på mig. Jag tycker och tror fortfarande att det är fel på alla karlar jag träffar på. Jag är ju nämligen vacker, snygg, underbar, sexig, läcker, generös, snäll, ärlig och helt klart bäst.

Jag har tänkt en hel del. Jag är träffat på en hel del karlar som jag tycker är oseriösa och bara ute efter att ligga. Men jag har kommit på att en del av dom vill ha förhållanden, men inte med mig. För dom är jag bara någon som dom ligger med, men ingen som är "girlfriend-material". Karlar är bra konstiga djur, jag borde bli lesbisk istället... suck.

Karlar är rätt korkade ibland dom sätter ju på allt som rör sig, medan dom flesta kvinnor väljer sina "offer" nogrannt. Jag väljer i alla fall nogrannt vilka jag ligger med, jag ligger inte med vem som helst. Bara för att man har legat med rätt så många betyder det inte att man ligger med allt och alla. Jag väljer vilka jag ligger med och jag tar inte första bästa jag hittar. Dessutom i mitt fall så har jag varit singel nästan hela mitt vuxna liv, så det är inte så konstigt om jag har legat med några fler än dom som har varit ihop med någon i flera år. Jag tänker inte leva utan sex bara för att jag inte har ett förhållande. Jag vet vad alla jag har haft sex med heter i för och efternamn, ålder och på ett ungefär vart dom bor. Jag vet exakt vilka jag har haft sex med och när jag har haft sex med dom. Hur många av karlarna som har legat med många kvinnor har koll på det??? Jag tror att det är väldigt få av dom "slampiga" karlarna som vet hur många dom har legat med och vad alla heter. Jag skulle aldrig falla mig in att liggamed någon jag inte vet vem det är. Dom flesta jag har haft sex med har jag känt i flera år.

Jag tycker att det är konstigt att kvinnor blir kallad slampa om dom ligger med många, medan killar blir kallad hingst om dom gör det samma. Jag kan säga som så att jag tycker att många av mina killkompisar är slampor, men det är inte jag. Jag har legat med en del, men som sagt jag vet vilka jag ligger med och jag ligger inte med vem som helst. Medan många av mina killkompisar sätter på allt som rör sig och har ingen koll på vilka dom har legat med. Dom är riktiga jävla slampor och inte jag... =P

Puss & snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0