Kär i en idiot = sjukdom

Jag var kär i en total idiot för cirka 2 månader sen. Men det gick över och det var jävligt skönt. Jag anser att det var samma sak som att vara sjuk. Jag var kär i honom fast att jag inte ville det, men ändå så var jag kär i honom. Och det är samma sak när man är sjuk, man är det fast att man inte vill vara det. Så jag kan säga som så att jag är frisk just nu och mår jävligt bra. Jag är så jävla lycklig och tycker att livet leker. Jag är glad att jag är fri från sjukdomen och att jag får vara frisk igen.

Idag ska jag ut på raggen igen och jag kommer säkert att göra saker jag kommer att ångra. Men det är så det ska vara när man är ung och galen. Jag är singel och må bra, jag ska bara ut för att ha kul. Träffar jag någon som är underbar så är det bara en bonus.

Puss puss och ha det kul denna lördagskväll alla glada... =)

Sug och svälj, trevlig helg... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0