Måndag och ledig

Jag har knappt sovit inatt, jag somnade inte förens efter kl.4-5 eller nåt. Jag vaknade vid kl.9, så jag har inte sovit så många timmar. Snacka om att det blåste och regnade inatt. Det kanske är därför som jag inte kunde sova. Jag fick riktigt otäcka känslor inatt. Det var väldigt obehagligt. Det kändes som om nåt hemskt skulle hända, det går inte riktigt att beskriva vilka konstiga känslor jag hade inatt. Det var som rysningar, men ännu hemskare. Sen så börja tänka på en massa gamla grejer, jag vet inte riktigt varför jag börja tänka på en massa saker i det förflutna. Det känns som om det förflutna är kopplat till nåt i nutiden, men jag vet inte riktigt vad än.

Jag vet att jag kan känna på mig saker och drömma om saker innan det har hänt. Jag har många gånger fått värsta dejavu känslan när jag har varit iväg nånstans jag inte har varit förut. Men det är för att jag har drömt om ställen innan jag ens har varit på dom.

Jag är ledig idag och det känns riktigt skönt. Får väl se vad jag hittar på för något idag. Kanske ska umgås med lite vänner, får se hur det blir. Som det känns just nu, blir det säkert inget med nåt.

Puss & kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0