The Weekend is over... great...

Det känns så skönt att denna helg är över nu. Jag har jobbat hela helgen och imorgon är jag ledig. Det har gått jättebra att jobba i helgen, men det är ändå skönt att helgen är över. Det känns så segt att jobba nu under vintern, det är nog för att man får för lite sol. Har inte samma energi som under dom månaderna som man får mer solljus. Men men det går mot ljusare tider nu och det känns riktigt gött.

Förhoppningsvis så blir det att åka utomlands i mitten av Februari. Det ska bli gött att komma från snön och kylan... =)

Några kloka ord:

* Har man inget snällt att säga, så kan man lika gärna hålla käften!

* Smaken är som baken, delad!

* Skönhet sitter i betraktarens ögon!

* Det är tur att alla är olika, fy fan vad livet skulle vara tråkigt annars... =P

* Behandla alla som du själv skulle vilja bli behandlad!

* Jag blir hellre hatad för den jag är, än älskad för den jag inte är

* Att åldras är som att bestiga ett berg. Man blir lite andfådd, men får en mycket bättre utsikt


* Gråt inte för en man som lämnat dig, nästa kanske faller för ditt leende!

* Alkohol är orsaken och lösningen till många av livets problem!

* Fylla är inget annat än frivillig idioti!

* De säger alltid att den rätta personen dyker upp såsmåningom. Min måste ha blivit överkörd av en lastbil!



Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0