Dags att raka av håret???

Jag färgade håret i söndags och när jag duschade ur färgen så tappade jag typ hälften av mitt hår. Mitt hår verkar vara jävligt skört just nu, för jag tappade massor med hår varje gång jag drog fingrarna genom håret eller borstade håret i söndags. Mitt hår är tunnare nu än var det har varit, jag har haft jävligt tjockt hår en gång i tiden. Det kanske börjar bli dags att raka av mig håret och börja på ny kula. Jag behöver nog få nytt fräscht hår och sluta färga håret så ofta. Men men det är inte the end of the world. Jag får ju inte direkt panik av att tappa håret, jag tyckte bara att det var lite lustigt när jag stod med tjocka slingor av mitt hår i händerna. Jag var inte direkt beredd på det... hehe. Jag har verkligen färgat sönder mitt hår totalt... hmmm...

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0