Duktiga lilla jag...

Idag har jag varit riktigt duktig och alert. Efter att ha jobbat 7-16 med en massa datakrångel, så har jag städat hela lägenheten. Så nu är det rent och fräscht, så jag kan bara ta det lugnt & softa efter jobbet imorgon. Hade tänkt att städa imorgon, men eftersom jag gjorde det idag så slipper jag imorgon. Snacka om gött... =)

Det var lite stressigt och hektiskt på jobbet idag. Jag kom inte in ett dataprogram som jag skulle gå in på, så det blev att sitta mycket i telefon för att få det fixat. Men till slut så funkade det efter mycket om och men. Snacka om att dom bara ska krångla till det när det mesta ska fixas på datorn nu för tiden. Speciellt när det inte funkar som det ska. Det hjälper ju inte så mycket när en del pratar med en som om man aldrig har suttit vid en dator förut. Dom trodde att jag inte kom in i datorn, men det hade jag ju inga problem med. Jag hade ju problem med att komma in ett dataprogram som jag var på utbildning och lärde mig i måndags. Det tar nog tid innan det kommer att funka problemfritt känns det som just nu. Det kommer inte vara roligt när man ska försöka att lära andra att använda sig av det dataprogrammet, det kommer att ta mycket tid. Det känns som om det kommer att gå fortare för mig att skriva in saker än lära andra att göra det... suck. Men men det är ett framtida problem.

Det känns som om jag har hur många bollar i luften som helst just nu, men ingen tid till att göra allt jag ska göra. Jag har jobbat extremt mycket på senare tid och det lugnar inte ner sig än på ett tag. Jag kommer att jobba väldigt mycket den närmsta tiden. Jag kommer inte att ha tid att göra så mycket annat. Jag längtar till Påsk för då kommer jag att vara ledig 4 dagar, det blir att roa sig en hel del då. För just nu är det mest work and no play. Men i slutändan kommer det att löna sig för jag kommer kunna vara ledig mer i sommar utan att ta ut så mycket semester. Det kommer att var riktigt gött.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0