Duracell kanin?

Jag har inte varit ledig en enda dag på 3 veckor nu, men på fredag så är jag helt ledig... =) Det ska blir riktigt gött.

Jag fattar inte vart jag får all min energi ifrån. Jag orkar jobba typ hela tiden plus att jag hinner med att göra hur mycket som helst hemma också. Jag är som en liten duracell kanin som bara går och går och går och går... Min energi verkar aldrig ta slut... hehe.

Men jag har märkt att jag orkar mer och har mycket mer energi sen jag gick ner i vikt. Innan så var jag trött nästan hela tiden och orkade typ inte göra nåt. Men nu har jag massor av energi och jag orkar göra hur mycket som helst. Det är lite lustigt att jag har så mycket energi för jag sover knappt nåt under nätterna. Jag sover nog inte mer än ca 4 timmar dom flesta nätterna. Men jag orkar jobba och göra saker hemma i alla fall. Jag kanske inte behöver så mycket sömn.

Puss & Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0