Jobba hela tiden...

Den närmsta tiden så ska jag jobba typ varje dag. Jag skulle ha varit ledig på måndag, men det blir inte så. Jag ska först på lönesamtal och sen ska jag på utbildning. Så det blir 2 1/2 timmes arbete på min "lediga" dag. Så jag har inte en helt ledig dag förens den 1:a april. Men men det går väl det med. Jag kommer ju att vara ledig hela påsken sen, så det är ju riktigt gött. Det händer en väldigt massa saker då, så jag kommer att vara ute och roa mig en hel del under den helgen.

Jag kommer att vara nykter ända fram till påsken. Jag har inte tid att dricka nåt innan dess, jag kan eventuellt köra vissa helger. Men det är bara ett fåtal dagar som jag kan göra det. Jag skulle kunna göra på lördag (19/3), Fredag 25/3, fredag 1/4 och lördag 9/4. Men jag tänker inte köra på vem som helst och det kan komma annat emellan. Så det är inte 100% säkert att jag kan köra dom datumen. Under påsken tänker jag inte köra, men jag hoppas att jag hittar nån som är villig att köra skärtorsdagen och långfredag. Får väl se hur det blir med allt.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0