Ledig en dag...

Imorgon så är jag ledig en dag, det ska bli gött. Sen så jobbar jag torsdag-söndag. Jag har en del saker jag ska göra imorgon. Får se om jag tar och färgar håret eller om jag gör det nån annan dag. Jag ska fortsätta att ha svart hår ett tag till, sen blir det nog att ha ljust hår under sommaren.

Jag hoppas på att en av alla saker som jag har inplanerat den närmsta tiden blir inbokat. Så jag är ett steg närmare mitt mål... =) Får väl se hur det blir. Jag får hoppas att det blir av... Sen får jag se hur det blir med en del andra saker som jag har tänkt mig.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så jag skriver inget mer nu... haha

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0