Rock'n'Roll hele daga...

Snacka om att det rockigt hela tiden just nu eller inte... Jag jobbar ju hela tiden just nu, så jag gör inte så mycket annat. När jag inte är på jobbet, så håller jag på att spela över VHS-band till DVD så jag kan slänga alla gamla VHS-band. Jag behöver ha utrymmet för alla DVD-skivor som jag har köpt under de senaste åren. Jag kan bara säga en sak, det kommer att ta ett tag. Jag har cirka 300 VHS-band som jag ska kolla igenom och spela över det som jag vill ha kvar. Snacka om att jag har haft lite nostalgitripp dom senaste 2-3 veckorna som jag har kollat igenom banden. Det är lite kul att kolla igenom dom gamla banden och minnas tiden när jag var i tonåren... hehe. Jag har många band kvar, det kommer att ta tid och jag kommer säkert att tröttna efter ett tag. Men jag måste avsluta det som jag har börjat med, annars kommer jag aldrig att göra det. Jag har bara spelat över cirka 25 st av banden med musikvideos, så jag har cirka 100-200 kvar av dom. Sen så har jag ju 50-100 st band med annat på kvar att fixa. Jag har lite arbete om man säger så.

Jag har inget socialt liv utanför arbetet överhuvudtaget just nu. Men det är typ aldrig någon som har tid att umgås med mig när jag har lite tid över. Jag jobbar ju så pass mycket just nu att jag inte har så mycket fritid.

Jag har varit nykter i 4 veckor nu, så 4 helger har jag bara tagit det "lugnt". Fast det har inte riktigt varit lugnt, med tanke på att jag har jobbat. Men det har varit lugnt i det avseendet att jag inte har varit ute och festat nåt. Om min plan går som jag har tänkt det så blir det ju inget festande innan påsk. Men jag kanske blir sugen att festa nån gång tidigare, får väl se. Jag kommer ju i alla fall ha haft minst en vit månad fast jag hoppas på att ha haft 2 vita månader.

Jag är lite nervös inför fredagen, men jag hoppas att saker och ting går min väg. Jag hoppas verkligen att det jag har tänkt blir av. Men då måste jag ordna en massa saker runt omkring och hoppas att folk ställer upp för mig. Men det borde ju bli av och förhoppningsvis innan sommaren.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0