Suck och stön

Jag känner mig lite små deppig idag. Jag var nyss ute på promenad med Meduza och då började bubbla upp en massa gammal skit. Jag började tänka på en massa saker som gjorde mig lite deppig. Men men det är bara tillfälligt, det går över.

Jag känner mig lite smått deppig över lite annat också. Bla att jag känner mig väldigt ensam nu för tiden. Jag umgås knappt aldrig med någon längre. Det känns som om jag inte har så många vänner kvar. Jag jobbar en hel del och det är aldrig någon som har tid eller lust att hitta på något med mig när jag väl har tid att hitta på saker. Det är bara när man ska festa som har många vänner, det knappt aldrig någon som vill umgås när man inte festar. Så jag kommer nog att vara ännu mer ensam den närmsta tiden eftersom jag ska vara nykter ett bra tag framöver.

Men jag vet att allt kommer att ordna sig. Efter regn kommer solsken... =) Om man aldrig mår dåligt eller har tråkigt, då skulle man inte uppskatta stunderna som man mår bra och har kul. Det kommer alltid stunder av lyckorus... geeeee.

Puss & kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0