Wake up call...

Jag gick och la mig kl.00 inatt och jag sov riktigt gött när någon ringde på dörren kl.3 på natten. Jag brydde mig inte om att öppna dörren för jag misstänkte att det var nåt jävla fyllo som ringde på dörren. Men den jävla idioten ringde på dörren en gång till. Suck, fattar inte folk att man sover när klockan är tre på natten. Jag är lite nyfiken på vem som fick för sig att väcka mig mitt i natten. Men men det spelar ingen större roll, det tur att jag inte skulle upp tidigt och jobba idag. För då hade jag blivit riktigt jävla sur, jag börjar inte jobba förens kl.16 idag.

Jag har inte druckit en droppe alkohol på 3 veckor nu, det är 3 helger som jag inte har varit ute och festat. Och det kommer ju att bli en massa fler nyktra helger till, jag har ju tänkt att inte festa nåt förens under påskhelgen. Förhoppningsvis så blir jag inte frestad att festa tidigare. Det var nära att jag fick för mig att festa igår, men som tur så blev det inget med det. Jag kanske festar nån gång tidigare än under påsken, men det blir inte förens om flera veckor i såna fall. Så jag kommer ändå att ha haft en vit månad hur som helst. Men jag hoppas ju på att jag lyckas ha 2 vita månader.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0