All work and no play...

Jag har bara suttit hemma och glott på film ikväll. Riktigt skönt att bara vara själv och ta det lugnt. Har jobbat 7-16 idag och ska jobba 13-21.30 imorgon, så jag vill bara ta det lugnt. Jag behövde lite vila så orkar jobba imorgon plus orka med måndagen. Jag har ju skola plus arbetsplatsträff på måndag. Men sen får jag vara ledig i hela 2 dagar... YES... Men jag jobbar inte så mycket nästa vecka. Det är måndagen som är lite jobb och sen så jobbar kväll torsdag & fredag. För lördag-söndag nästa helg, så är det fest för hela slanten... haha. För då är det ju nämligen Rock at Sea 50-60-tal... Yeah. Då kommer rock'n'roll faktorn vara på topp som faaaan....

Have fun out there in the dark...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0