Bättre och bättre

Jag gick bredvid 7-16 i Strandgruppen idag. Det kändes bättre idag och jag kommer nog att trivas bra bara jag kommer in i det. Det kommer ta ett litet tag och komma ihåg vart alla bor. Men jag får väl leta i början och fråga om jag inte hittar.

Det är nog många saker som jag måste fråga om nu i början. Men det löser sig, så jag behöver nog inte vara orolig. Det verkar vara bra personer som jobbar där.

Jag var så orolig inatt över hur dagen skulle bli. Jag sov inte många timmar inatt. Så efter jag hade ätit när jag kom hem, så somnade jag en timme på soffan. Det var riktigt skönt... =)

Jag var nyss på promenad en timme, så nu blir det bara att slappa och ta det lugnt. Blir väl snart att sova. Jag har tänkt att åka och shoppa lite imorgon.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0