Det man inte gör idag, kan man skjuta upp imorgon också...

Jag har inte städat idag heller. Får nog försöka att städa efter helgen. Jag måste plugga en jävla massa den tid som jag inte jobbar dom närmsta dagarna. I helgen blir det inte att plugga nåt och jag har prov på måndag. Jag får skjuta upp städandet tills nästa vecka. Imorgon ska jag tvätta, så jag gör ju nån nytta innan jobbet. När jag har lediga dagar så känner jag mest för att bara ta det lugnt. Jag jobbade ju ca: 50 timmar onsdag-måndag. Det är ju mer än en heltidsvecka, så det är inte konstigt att jag inte har orkat engagera mig i så mycket igår och idag.

Denna vecka är ju lite mer soft eftersom det bara är jobba torsdag och fredagkväll. Sen på lördag blir det rock'n'roll.

På eftermiddagen var jag och hämta min Iphone som har varit på lagning. Så nu har jag mitt vanliga nummer igen, men jag kommer att ha igång den andra telefonen i några veckor till ifall att det är någon som kontaktar mig på den telefonen. Alex var med mig och hämtade telefonen. Sen så drog vi hem till mig och glodde på två filmer. Första filmen var klokren, men den andra filmen var bara jävligt skum.

Nu tänkte jag titta lite på film innan jag ska sova.

Bye bye fuckers...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0