Fredag helt daga

Jag har inte skrivit på några dagar nu, jag haft en del saker att göra. Jag jobbade igår och i onsdags. Dessutom har jag storstädat hela lägenheten den här veckan. Jag gjorde klart det sista i förmiddags. Det känns riktigt skönt att ha det rent och fräscht här hemma.

Jag har tagit fram lite julgrejer idag fast att jag inte tänkt att ta fram mer än adventsljusstaken idag. Resten hade jag tänkt vänta med tills det blir December. Tycker att det är lite tidigt att ta fram julgrejerna nu. Jag tycker det är bättre att ha grejerna framme längre istället.

Jag kanske ska få lite besök av några killkompisar idag. Jag hoppas att dom kommer, men man vet ju aldrig. Det kanske blir att sitta här själv och glo denna fredagskväll.

Sug och svälj, trevlig helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0