Hur gör man? Clueless or what? Haha

Jag vet inte riktigt hur jag ska kontakt med en kille jag gillar utan att skrämma bort honom. Det brukar oftast bli att jag skrämmer bort karlarna för att jag är lite för intensiv emellanåt. Eller så verkar jag inte vara intresserad fast att jag är det och dom tröttnar på mig. Jag misslyckas jämt på nåt sätt... haha. Men jag känner att jag får ta första steget och se vad som händer. Annars kommer det nog faaan inte hända ett skit. Jag tror att han kan vara lite blyg av sig, jag fick lite intrycket av det.

Jaha, får la se hur det blir med det hela. Blir väl som vanligt ingenting med nånting. Men men spela rulle, jag trivs väldigt bra med att vara singel. Men det skulle vara rart att ha någon att pussas och kramas med... hehe.

Rock'n'roll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0