Jag skiter i dig...

Jag skiter i vad folk tycker om mig. Jag tänker bara vara mig själv, jag tänker inte vara någon annan för att göra andra nöjda. För jag antar att en del inte tycker att jag ska skriva om mitt sexliv på nätet... och??? Who gives a fuck... Jag bryr mig inte. Jag har inga hemligheter, jag kan berätta allt för alla. Jag är öppen och ärlig av mig.

Jag är person som emellanåt vill höras och synas. Jag står för det och jag tycker att man ska stå för den man är. Det vet jag att många i min omgivning inte gör. Jag känner en del som gör allt för att få synas, men dom kan inte stå för att dom vill att folk ska se dom. Klagar som faaan om dom får en massa uppmärksamhet fast att dom vill ha uppmärksamheten. Jag vet att en del skäms som faaan för mig ibland. Men jag känner bara att det är kul. Jag minns en gång som jag verkligen syntes i mängden och mina vänner undrade vad fan jag hade tagit på mig för kläder. Jag var klädd i rosa från topp till tå och jag fick en del uppmärksamhet. Folk tyckte att jag såg ut som en prinsessa. Jag tyckte bara att det var roligt, men mina vänner skämdes som faaan... haha.

Vissa gånger vill jag inte ha uppmärksamhet och då gör jag mitt yttersta för att folk inte ska märka av mig. Men det är mitt val vad jag säger, skriver och tar på mig. Vill jag synas så gör jag det. Jag bryr mig inte om vad folk vet om mig. Jag bara känner för att ventilera mina tankar, sen om folk tycker det är intressant att läsa så är det bara en bonus. Gillar dom det inte, så kan dom skita i att läsa. Tycker folk att jag är för vulgär och öppen, då läser dom fel blogg. Då får dom välja nåt för dom pryda... haha.

Puss & snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0