Lata lilla jag...

Idag har jag bara tagit det lugnt. Slappat och glott på film. Jag har pluggat lite idag, så jag har gjort nåt vettigt i alla fall. Får försöka att plugga ännu mer imorgon och kanske städa. Får se om jag orkar städa. Det är så tråkigt att städa... usch. Om det är någon som har lust att städa hos mig, så är det bara att ni hör av er... haha.

Jag har antagligen nån infektion eller nåt. Men men det går väl över snart får jag hoppas. Jag har svullna lymfkörtlar under haken. Jag märker inte av det så mycket. Jag märker det mest när jag känner på svullnaden. Jag antar att det inte är någon idé att söka upp läkare, för jag misstänker att det är nåt virus som dom ändå inte kan göra nåt åt. Dessutom finns det aldrig några tider på vårdcentralen för att alla hypokondriker tar alla tider. Det finns så mycket folk som drar till vårdcentralen för minsta lilla skitgrej, så det finns aldrig några tider för nån som mig som enbart söker upp läkare om det är något allvarligt. Jag mår ju bra just nu, det är bara irriterande med den jävla svullnaden. Jag tror att svullnaden beror på att jag har inflammerat tandkött. Men det brukar försvinna om man är extremt nogrann med tandborstningen. Jag har nog varit lite slarvig med tandborstningen emellanåt... fy på mig... haha. Jag borstar varje dag, men jag borstar inte tillräckligt noga.

Over and out...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0