Lustigt

Jag tror att läraren gav oss fel prov igår. Jag kollade i boken för en stund sen vad som vi skulle gå igenom igår. Jag åkte hem direkt efter provet igår eftersom jag inte kände mig så pigg. Hon hade tagit med frågor från kapitel som vi inte skulle ha med på provet. Vi skulle ju gå igenom dom kapitlen igår på eftermiddagen.

Antingen har hon ändrat vilka kapitel vi skulle ha prov på eller så gav hon oss helt fel prov. Det är inte konstigt att jag tyckte att jag inte hade läst nåt om dom sista frågorna. Vi skulle inte ens ha frågor på de kapitlen. Det var inga frågor på det som vi hade gått igenom mest och inget om utredning som skulle vara mest om på provet.

Jag känner mig rätt så lurad just nu. Eftersom det bara var en fråga av det som hon sa skulle vara med på provet. Hon hade frågor från 3 kapitel som vi inte ens har gått igenom. Som hon inte har sagt att vi skulle ha prov på. Jag är rätt så arg just nu. Fast jag vet att jag kuggade på en eller två frågor som jag borde ha kunnat eftersom dom åtminstone var med i dom kapitlen som vi skulle ha prov på. Jag tror det gick bättre på dom frågorna som jag inte hade läst nåt om.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0