Nothing matters anymore

Usch, vad jag är trött på allt just nu. Jag orkar inte med nånting. Livet bara rullar på och egentligen är det ingenting som betyder nåt. Man blir bara illa behandlad av folk och irriterad på att folk är såna jävla idioter. Jag fattar inte vad folk tänker med ibland. Visst jag är trög fattad och en stor idiot ibland, men en del dom tar faaan priset... haha.

Nu är det några intensiva dagar med jobb. Igår jobbade jag 7-16, idag delad tur, imorgon delad tur, lördag 7-16 och söndag 13-21.30. Sen på måndag är jag i skolan 10-12 och sen på eftermiddagen ska jag på arbetsplatsträff. Det är gött att jag är ledig tisdag och onsdag så jag får vila upp mig.

Nästa helg är det dags för Rock at Sea, förhoppningsvis blir det riktigt roligt. Då blir det bara att slappna av och dricka goda drinkar. Inte tänka på all jävla skit som pågår runt omkring hela tiden.

Jag är så negativ, jag orkar inte vara positiv för tillfället. Jag skulle bara vilja vara för mig själv en period, men jag måste träffa folk nästan varje dag. Man kan ju inte bara skita i jobbet... haha. Det tjänar man inga pengar på... geeeee.

Om jag orkade skulle jag göra väldigt mycket saker. Men orken finns inte just nu, jag är bara trött hela tiden. Jag kan inte sova ordenligt dom dagar jag jobbar för att jag är så orolig över saker och ting. Dom enda dagarna jag sover ordentligt är när jag är ledig och då sover jag för mycket istället. Jag känner mig totalt slutkörd.

Om man är på botten finns det bara en väg att gå och det är upp... Så allt ordnar sig på ett eller annat sätt. Jag måste bara försöka att koppla av och att inte stressa så mycket. Take it easy... I need to try to feel good, I need something that is worth something in this fucking life... Sure everything is gonna be alright, I just need to feel depressed a little while first...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0