Ordning och reda

Jag har varit riktigt duktig idag. Jag har bäddat rent sängen, tvättat, diskat och dammsugit golven. Jag tänkte städa efter helgen. Men jag är allergisk mot damm och katthår. Så jag var illa tvungen att dammsuga och bädda rent i sängen. Jag gick runt och nös hela morgonen. Så det var dags att städa, det känns bättre att vara här hemma nu när det inte är så mycket damm.

Jag får försöka att plugga lite när jag kommer hem från jobbet eftersom jag inte har hunnit att göra det nu. Jag jobbar 15-21 idag. Måste försöka att läsa ut boken "Den längsta ronden" inom en vecka, så jag hinner skriva bokrecentionen i slutet av nästa vecka. Så jag kan lämna in den veckan därpå.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0