Prov... Usch

Jag har haft prov idag. Det gick nog åt helvete. Jag har läst på en del, men det var bara en fråga på det som jag hade läst på mest. Resten av frågorna var på sånt som jag bara har läst igenom 1-2 gånger. Det är så jävla typiskt. Men men om jag kuggar så spelar det egentligen ingen roll. Jag är ju redan undersköterska och det här är bara lite utöver. Även om jag inte klarar kursen, så har jag ju ändå läst och lärt mig nåt.

På första provet gick det nog väldigt bra. Men på detta prov får jag antingen IG eller G. Men jag misstänker IG. Det är tur att det inte är några mer prov nu, om jag inte måste göra om detta prov.

Jag måste läsa färdigt boken nu i veckan, så jag kan skriva bokrecentionen.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0