Rödhårig...

Jag har färgat håret rött idag. Men det är bara toning så det försvinner efter ett par månader. Men det var kul att göra nån ändring efter att ha varit blondin i flera månader. Jag har inte haft rött hår på flera år, så jag tyckte att det var dags att testa det igen.

Jag är lite smått irriterad. Jag är svullen under hakan. Det gör inte speciellt ont, men det är irriterande. Jag hoppas att svullnaden går ner, annars måste jag försöka få tid på vårdcentralen. Men jag hoppas att svullnaden ska gå ner av sig själv till helgen. Det känns mest bara när jag rör på stället som är svullet. Det är nog inget farligt, svullnaden går förmodligen ner av sig själv. Jag ska avvakta nån dag innan jag kontaktar vården, får hoppas att svullnaden försvinner så jag slipper träffa nån läkare. Jag är inte en hypokondriker som springer till vårdcentralen för minsta lilla grej. Det ordnar sig...

Jag längtar till helgen... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0