Snurrigt

Nu har jag inte skrivit nåt på några dagar. Men det har inte hänt allt för mycket.

I lördags var till Hällabrottet och drack några drinkar. Det blev en riktigt bra kväll. Jag hade kul, det var inte riktigt planerat att åka nånstans. Det blev bestämt till hundra procent efter att jag hade slutat kl.20.30 i lördags. Innan dess var det bara en tanke och jag hade ingen aning om hur jag skulle ta mig dit. Men jag folk kom och hämtade mig utan att jag behövde leta chaufför. Jag hade haft flera andra jag hade kunnat åkt med också, så det hade löst sig hur som helst.

Igår skulle jag ha varit i skolan på sista kursdagen. Men jag mådde inte så bra, så jag stannade hemma och tog det lugnt.

Ikväll har jag gått bredvid i Strandgruppen och jag ska gå bredvid dag imorgon. Det började inte alls bra ikväll, men det löste sig som tur var. Snacka om att det är snurrigt när man börjar på ny arbetsplats. Men det ordnar sig bara man kommer in i det som tur är.

Direkt efter jobbet i lördags var jag och hämtade en bil. Så jag lånar en 240 just nu, men pappa sa att min 740 ska vara klar snart. Så jag kanske får den i veckan eller nästa vecka. Får la se hur det blir. Jag har ju bil december ut hur som helst.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0