Will you still love me tomorrow? Probably not...

Jag är rätt så trött på att killar bara är ute efter en sak, det är därför som jag inte har haft sex med någon annan än mig själv sen i början av Juli. Jag har kunnat haft sex en hel del om jag velat, men jag vill inte ha meningslösa sexförbindelser längre. Jag är så trött på att bli lurad. Man tror att dom vill nåt mer, men det vill dom inte. Så fort dom har fått det dom vill ha är man inte vatten värd. Jag har haft sex med många som jag inte har en enda känsla för och då spelar det ingen roll dom skiter i mig sen. För då bryr jag mig inte. Ifall man bara är ute efter ett engångsligg, så ska man vara ärlig och säga det. Jag brukar inte få killar att tro att det är nåt mer än ett engångsligg. Men det är många killar som har fått mig att tror att dom är ute efter nåt mer. Det är så jävla svinigt.
Så nu tänker inte jag ligga med någon förrens jag har nåt speciellt med någon eller om jag tröttnar på att vara utan sex & har ett engångsligg i alla fall. Men helst ska inte ligga med någon förens jag har någon slags kontakt med personen även om det i slutändan inte blir nåt.

Sup & svälj, trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0