Excuses, excuses

Jag har upptäckt på senare tid att det är få personer som tar ansvar för att dom gör fel. Dom kommer bara med en massa dåliga ursäkter och tror att man mår bra av att höra dom. Det hade varit bättre om dom bara fatta att dom uppför sig dåligt och behandlar folk dåligt.

Jag vet inte hur det blir på lördag längre. Folk ska bara krångla hela tiden. Så det blir väl som vanligt att alla skiter i mig och jag får sitta för mig själv & glo. Jag blir så trött på allt. Jag orkar snart inte mer. Jag kan lika gärna skita i alla och bara umgås med mig själv. Jag tror att jag mår bäst av det. Jag blir bara ledsen, arg, besviken etc av att umgås med andra. Jag orkar inte med det längre.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0