Festa eller inte festa det är frågan... haha

Lördag nästa helg hade jag och Jenny tänkt att festa. Antingen åka till Hällabrottet eller Karlskoga. Men som det ser ut just nu, så tror jag inte att det blir nåt med det. Det är ju det eviga sökandet efter en vettig chaufför. Jag är så trött på att det ska vara så svårt att hitta nån som kör och när man väl hittar någon så håller dom bara på och krånglar en massa. Jag är rätt så generös mot mina chaufförer och ändå är det typ aldrig någon som vill köra.

Sen finns det dom som behandlar sina chaufförer som skit och ger dom inte ett enda dugg. Inte ens betalar inträde till chauffören och ändå hittar dom alltid någon som vill köra. Jag förstår inte att folk hellre vill köra på svin än vettiga människor. Jag vet en del som kör på folk som är helt körda i huvudet och dom ändå kör på dom ofta. Då måste nästan vara som så att dom som kör också är helt korkade, annars fattar jag inte varför dom i helvete kör på dom för.

Jag tänker inte leta som faaan efter någon som kör. Så är det ingen som frivilligt erbjuder sig att köra. Så skiter jag i att åka nånstans och stannar hemma & glor på film istället. Eller så får jag väl köra själv, men då kan jag ju lika gärna vara hemma. Jag får ju inget bra betalt av mig själv, det är bättre att köra på nån annan som kan betala lite för att man kör... =P För det är ju ingen vits att betala pengar till sig själv, det tjänar man ju inget på... hehe.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0