I'm not fighting with you, you are fighting with me

Jag är inte osams med någon just nu. Men det finns väl en del som tror att jag är osams med dom. Men då är det i såna fall dom som är osams med mig.

Men däremot så finns det en del som jag inte orkar umgås med för tillfället. Jag känner att dom har en massa dom behöver reda ut och jag orkar inte med deras drama. Jag har så mycket skit att tänka på ändå. Jag behöver umgås med enkla och positiva människor just nu. Jag har inte ork att ta till mig andras problem, jag har tillräckligt med irritationsmoment. Jag kanske kan umgås med dom längre fram i tiden. Men i dagens läge mår jag själv inte speciellt bra i perioder, det är jobbigt i allmänt. Jag orkar inte med att se folk som bråkar och mår dåligt på min fritid. Jag ser sånt tillräckligt mycket på jobbet. Jag måste se till att må bra själv, måste vara lite självisk & tänka på mig själv just nu.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0