Jag är så rutten... haha

Jag har inte skrivit i min blogg på aslänge. Jag är verkligen rutten på att vara en aktiv bloggare. Men men det är så när man har så mycket annat att göra och tänka på... yeah.

Livet bara snurrar runt snabbt som faaan... haha. Jag har börjat gå Geriatrik kursen på komvux nu, varit i skolan 2 dagar än så länge. På måndag har vi första provet och jag hoppas det kommer att gå bra. Jag jobbar i helgen, så jag får plugga som faaan dom stunder jag är hemma.

Om 3 veckor så är det Rock at Sea 50/60-tal, det kommer att bli så grymt kul... =) Jag längtar så tills dess, jag behöver verkligen åka iväg & ha kul.

I December fyller jag 30 år och jag har redan börjat fundera på vad jag ska göra. Jag kommer inte ha någon stor fest, för jag orkar inte ordna nåt sånt. Men det blir ut och festa hur som helst. Plus att jag ska hitta på lite andra roliga saker också, funderar på att spela Lasergame.

Snart så är det dags för mig att dra iväg til jobbet igen. Så jag avslutar här och jag ska försöka att skriva lite oftare. Jag tycker ju faktiskt att det är kul att skriva... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0