Livet rullar på

Ikväll ska jag jobba, när jag kommer hem måste jag plugga. Jag har prov imorgon, jag måste klara det. Jag tycker att det är mycket just nu. Plugga plus jobba. För det är dags att jobba igen på tisdag. Så jag har inte en ledig dag förrens på torsdag. Men men jag överlever.

Jag har tänkt en hel del under dom senaste månaderna. Det är väldigt många som inte fattar att dom uppför sig riktigt illa. Jag vet när jag beter mig illa och jag ber om ursäkt till dom jag vill be om ursäkt till. För ibland så har jag inte bett om ursäkt när jag har uppfört mig illa. Men det beror på att jag helt enkelt inte tycker att dom förtjänar en ursäkt.

Jag vet en del som är så vrånga och väntar på en ursäkt, men då får dom vänta länge... Haha. Dom får börja att se hur dom själva beter sig först och främst. Inse att dom är riktigt elaka och negativa. Börja förstå varför folk inte orkar umgås med dom längre. Jag orkar inte umgås med folk som är skrik och gap AB hela tiden. Det blir jobbigt i längden.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0