Mycket bättre än väntat... =P

I lördags var jag till Karlskoga på fest och det var grymt roligt när jag väl kom igång och slappnade av. Det hade varit så mycket krångel med vilka som skulle med och sånt innan. Hade fått ihop ett gäng och några backade ut i sista stund. Men jag hade ju ändå ett litet rart gäng med mig... haha. Dessutom så satt jag ju och småsmuttade på mina drinkar för mig själv i flera timmar. Det blev inte så mycket förfestande. Folket kom hit strax efter kl.19 och vi drog vid kl.20.

Jag kom inte riktigt igång förens vi hade kommit en bit på väg mot Karlskoga. Jag tycker att det är så trist att dricka för mig själv och det var ju det jag gjorde innan mina vänner dök upp. Jag kommer oftast inte igång och har kul förens jag dricker med några som jag har kul ihop med. Så det blev en riktigt lyckad kväll till slut... =) Det blev inte riktigt som jag hade väntat mig. Jag hade satsat på att ha ihop det med en kille, men fick ihop det med hans kompis istället... haha. Så det var mysigt att ha nån att pussas med... =)

Det var kul att vara ute och åka Chevan för sista gången i år. Men nästa år då kommer det att bli rock'n'roll i vagnen igen... =)Vi fick lite problem på vägen hem för växlarna strulade, men det fixade sig med att fylla på lite olja. Så vi lyckades komma hem. Så det finns några lite grejer att ordna med chevan. Vi måste byta rutor och lite annat fix. Men vi har ju skaffat rutor, så det är bara att se till att byta dom.

Jag tyckte att det var lite små roligt på vägen hem, alla sov förutom jag och chauffören... haha. Det är nästan alltid bara jag och chauffören som är vaken på vägen hem.

Jag tyckte att det var trevligt att höra att jag var söt och snygg i lördags... =)Snacka om att han var orolig att jag inte var singel och han var tvungen att testa om numret jag gav honom verkligen var mitt... haha.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0