Party elle???

Det kändes igår som om allt kommer att skita sig på lördag. Vi hade bestämt att vi skulle ut på lördag i flera månader nu. Men jag vet inte riktigt hur det blir längre. Om det är andra som vill vara med och festa. Då får dom anpassa sig till våra planer. Dom får följa med oss, inte ändra allt. Jag har ingen lust att vara kvar i Askersund och glo. Jag är så sällan utanför Askersund, så jag vill helst åka nånstans.

Jag hoppas att dom vill med och inte skiter i mig. För då måste jag försöka snabbt hitta andra som kan följa med och som är roliga att festa med.

Jag orkar inte med en massa krångel. Jag får väl i värsta fall bjuda på inträde eller nåt. Jag fattar inte att allt ska vara så komplicerat jämt.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0