Party... =)

Imorgon ska jag ut och festa. Det blir förhoppningsvis riktigt kul... =) Jag vet inte just nu vad för folk som följer med. För folk är lite dåliga på att meddela om dom ska med eller inte. Så jag har bjudit in en hel drös med folk, så antingen vill väl alla följa med eller ingen... haha.

Får väl se hur det blir. I värsta fall så blir vi bara ett ca 3-4 st eller nåt sånt. Men jag vill ha full bil, jag satsar på att vi i alla fall ska vara 5 plus chaufför. Det borde inte vara allt för svårt att fixa tycker jag... =)

Det ordnar sig nog, jag har i alla fall pålitlig chaufför den här gången. Någon som jag litar på till 100 %.

Sup & svälj, trevlig helg... =)

Puss puss...

Kommentarer
Postat av: jonas

vart ska ni?

2011-10-28 @ 13:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0