Vänner sökes

Jag skulle vilja lära känna lite nya människor. Jag skulle vilja hitta folk att umgås med som gillar det jag gillar. Jag är lite trött på att umgås med folk som skriker rakt ut när jag spelar rockabilly. Jag skulle vilja umgås med folk som älskar raggare, rockabilly, gamla amerikanska bilar, bilträffar etc. Men det är så svårt att skaffa nya vänner, hur gör man egentligen för att börja umgås med folk man inte känner så bra? Jag vet många som jag skulle vilja umgås mer med, men jag vet inte riktigt hur man skaffar nya vänner. En del människor har jag festar ihop med och så. Men jag skulle vilja ha vänner jag kan umgås med även när alkoholen inte är med. Jag har dåligt med vänner som vill umgås i nyktert tillstånd. Jag får väl antagligen gilla läget och acceptera att ingen gillar mig när jag är nykter... Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0