Big Brother 2012

Jag fattar inte att dom har släppt in en gravid tjej i huset som dom hoppas ska föda ungen där inne. Jag tycker inte att det är speciellt lämpligt att en unge ska vara i den miljön med fylla och intriger. Det hade varit en helt annan sak om hon bara var i fjärde veckan och inte skulle hinna kläcka ut ungen där. Men hon har bara 4 veckor kvar och då tycker jag gott att hon kunde stannat hemma.

Men jag tror hon blir den första eller en av dom första som åker ut. Det verkade som dom där inne till och med blev lite förskräckta. Det är nog ingen som vill ha en bebis i Big Brother. Varken dom där inne eller dom som tittar.

Jag har funderat på om hon är kvar och föder ungen. Kommer hon då supa ihop med dom andra??? Vem tar då hand om ungen??? Men hon blir nog som sagt inte så långvarig.

Jag kommer nog titta på Big Brother i alla fall, jag har ju lite förkärlek till skräp TV.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0