Faaan va det finns elaka människor

Jag kollade precis igenom alla gamla kommentarer jag har fått på min blogg. Jag har tyckt att det varit lite tråkigt att folk inte har kommenterat nåt på min blogg på ett halvår eller nåt sånt. Men samtidigt är jag nog rätt så glad att folk inte kommenterar ändå. För fy faaan vad en del människor är elaka. Det var nåt jävla stolpskott som tyckte att det var jätteroligt att skriva en massa elakheter till mig under en period. Sen var det några andra som också skrev saker som bara var elakt. Om man inte har nåt snällt att skriva, varför skriver man nåt överhuvudtaget???

Visst att jag har skrivit en del elaka saker om folk i min blogg, men om det är om personer i min omgivning så skriver jag aldrig deras namn. Sen så är det upp till var och en om man tar åt sig av det jag skriver. Jag skriver oftast väldigt kryptiskt då och oftast handlar det inte om bara en person och en händelse. Det är oftast väldigt blandat om många olika irritationsmoment. Jag har kanske skrivit nån elak kommentar till en blogg, men ändå inte. Oftast så skriver jag nog att jag inte håller med om det dom skriver, men ibland kan ju såna kommentarer uppfattas som elaka. Jag skriver inte till folk att dom är fula och omogna som en del har skrivit till mig. Jag skriver mest att jag antingen håller med om deras åsikter eller inte. Jag tycker att det är riktigt elakt att kommenterar hur en person ser ut, utseendet spelar inte så stor roll på det stora hela.

Dom enda gångerna jag har skrivit elaka saker om folk och nämnt deras namn är om dom är kända personer. Dom har valt att stå i rampljuset och velat ha den uppmärksamheten. Dom får lite skylla sig själva plus att dom kan ändå inte läsa allt som skrivs om dom i alla fall. Det är ju hur många som helst som skriver vad dom tycker och tänker om kändisar.

Jag godkänner inte dom elaka kommentarerna för jag tycker inte att dom är värda att synas. Jag är glad att idiotfan som skrev som mest har slutat kommenterat. Tycker inte personen om mig behöver den inte läsa överhuvudtaget. Jag skriver inte min blogg för alla andra, jag skriver den för att jag tycker om att skriva. Sen bryr jag mig inte så mycket om det är någon som läser. Och dom som läser vill jag ska uppskatta min blogg och tycka om den. Annars kan dom ju lika gärna läsa nån annan blogg. Jag läser bara bloggar jag tycker är intressanta att läsa. Sen kan man ju störa sig på en del saker folk skriver, men jag brukar inte kommentera värsta elaka sakerna för det. Alla har ju rätt att ha sina åsikter och tankar även om man kan tycka att en del måste ha en ärthjärna.

Puss Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0