Friends på turné

Imorse gjorde jag jättemycket; diskade, tvättade, städade, bäddade rent i sängen och så. Men sen resten av dagen har jag typ tittat på Friends på turné. Jag har snart tittat på alla avsnitten. Jag bränner avsnitten till DVD, har dom ju på VHS. Det är flera år sen jag såg på Friends på turné, så det är intressant och en riktig nostalgitripp.

Jag såg Friends live 2001, efter att dom hade vunnit melodifestivalen med "Lyssna till ditt hjärta". Jag var ett stort Friends fan på den tiden... Haha. Men jag tycker faktiskt att deras musik fortfarande är bra, men det blir ju väldigt sällan som man lyssnar på dom nu för tiden. Jag har alla deras album, dom ligger och skräpar nånstans. Det blir nog att leta reda på skivorna nån dag tror jag.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0