Jag kanske är rätt så hot ändå...

Även fast jag har gått ner ca 20 kg och inte är fet längre så känner jag mig fortfarande som värsta fettot ibland. Jag har normal vikt för min längd nu, men tycker ändå att jag är fet emellanåt.

Jag testade lite kläder för en liten stund sen bl.a. Bikini. Jag är nog rätt så smal och riktigt läcker egentligen. Men jag ska gå ner några kilon till, för jag gick ju upp lite under förra året. Jag har gått ner dom flesta av dom kilona redan. men jag vill gå ner ca 5 kilo till i alla fall innan sommaren. Så jag är ännu hetare för beach 2012... Hehe.

Det är ca 2 1/2 år sen som jag började gå ner i vikt. Det tog ca 1 år för mig att gå ner 23 kilo. Men jag har fortfarande inte vant mig vid att vara mindre. Jag ser mig fortfarande som fet ibland. Men jag vänjer mig väl så småningom. Det känns konstigt att inte ha värsta feta magen längre och jag har ju inte allt jävla skinn kvar på magen heller.

Det var en bra investering att göra bukplastik operationen och även bröstlyftet. Jag ska väl så småningom lägga upp före och efter bilder på magen. Det är stor skillnad.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0