Jag var nog lite trött...

Jag städade på en gång när jag kom hem efter jobbet. Sen duschade jag och åt, sen sov jag några timmar. Jag var så trött för jag sov inte ordentligt inatt. Jag vaknade vid kl.3 och hade svårigheter med andningen, men som tur var gick det över efter en timme. Så jag kunde sova en liten stund till innan jobbet.

Jag tror att det var min astma som spökade lite. Jag känner inte av min astma så mycket nu för tiden, men ibland när jag anstränger mig så känner jag av den. Det var så dammigt här hemma och jag är allergisk mot damm, så det kan vara det som utlöste det. Jag måste vara mer noggrann med att städa, jag måste försöka dammsuga en gång i veckan i fortsättningen.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0