Lustiga karl

Jag har chattar lite med en kille några månader. Han har velat träffa mig, men jag ärligt inte varit så sugen på att träffa honom. Men hade ju tänkt ge honom en chans att få träffa mig nån gång. Men han tjatade om att han ville träffa mig enbart på dagar som jag inte kunde träffa honom.

Jag gav honom förslag på dagar jag hade tid att träffas, men då svarade han inte. Så han får skylla sig själv att han aldrig får träffa mig.

Han har blockat mig på Facebook nu för att jag inte har haft tid eller ork att träffa honom när han vill träffa mig. Han förlorar på det inte jag. Han verkade vara en riktigt skum och jobbig människa. Jag hade nog fått damp på honom om jag hade träffat honom.

Han typ räknade med sex och mys första gången vi träffas. Jag vill träffa en person först innan jag ens tänker på att ha sex med dom. Jag hade nog inte blivit ett dugg sugen på sex om jag hade träffat honom. Jag hade nog bara blivit irriterad på honom. Jag har ju redan blivit irriterad som fan på honom många gånger fast vi inte ens har träffats.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0