Working

Jag Känner mig helt mörbultad idag. Det var en tuff dag igår. Jag jobbar delad tur idag och imorgon. Förhoppningsvis blir det lugnare idag än vad det var igår.

Jag jobbar alla dagar utom tisdag nästa vecka. Sen har jag semester en vecka... Yeah.

Ikväll börjar Big Brother och jag jobbar. Så jag missar början. Hanna som bara vill knulla och hatar svenska män & fattiga människor kommer vara med. Antingen är hon totalt fejk eller så är hon en stor idiot. Hon har så konstiga åsikter.

Jag bryr mig inte om att hon bara vill knulla, såna är väldigt många jag känner. Men att hon hatar folk som "bara" tjänar 20 000 kr, det blir jag sur på. Jag känner mindre än 20 000 kr efter skatt och jag sliter som faaan. Så sitter den där lilla flickan och säger att man är inget värd om man inte tjänar mycket pengar. Att man ska göra nåt och se till att tjäna pengar. Jag kämpar som fan, men jag tjänar inte massor med pengar i alla fall. Hon har en snedvriden syn på saker och ting.

Vad tjänar hon pengar på??? Jo, hon strippar och bloggar. Hon tycker att det är rätt att vi ska jobba till 75. Undra hur många som vill se henne strippa när hon är 70-75 år??? Dessutom behövs det knappast mycket hjärna för att strippa. Hon har nog inte gått ut skolan heller för hon stavar som en kratta på sin blogg. På ett sätt är hon smart att hon provocerar så hon får uppmärksamheten hon söker. Men samtidigt verkar hon inte stå för sina åsikter till 100 %. Hon var med i debatt i veckan och verkade vara en väldigt osäker flicka. Hon verkade inte alls stå för vad hon sagt och hon såg allmänt konstig ut.

Puss & kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0