Helgen som gått

I fredags var jag till Örebro och spelade biljard med Martin, Lotta och Pata. Det var jätteroligt, det måste vi göra om nån dag. Jag hade inte spelat biljard sen högstadiet eller nåt sånt. Men det gick rätt så bra ändå fast att jag var förlorade varje gång. Men men träning ger färdighet, så jag får spela flera gånger och då kanske jag blir bättre.

När vi kom hem, så bjöd jag på tacos och vi tittade på filmen "Svindlande affärer".

Igår var jag chaufför till Hällabrottet, det var riktigt segt. Det var stundtals roligt och trevligt. Men på det stora hela, så var det mest jobbigt. Jag var trött och kände mig skum i huvudet av all ciggarettrök.

Det blev jobbigt när vi kom hem. Men men folk blir idioter när dom dricker. Det blir ju även jag ibland tyvärr. Så det känns skönt att ha varit nykter en månad.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0