Hmmm...

Idag har jag jobbat 7-15. Efter jobbet har jag bara tagit det lugnt, är så trött och seg idag. Imorgon ska jag jobba 7-16, hoppas att det flyter på bra. Känner att jag är inne i en trött period just nu. Jag blir så slö av det gråa, trista vädret och så har jag svårt att sova. Så det är inte konstigt att jag är trött när jag sover max 4 timmar per natt.

Jag förstår mig inte på en del människor. Det var en som hotade att blocka mig på Facebook för att jag inte svarar, men jag orkar inte ha kontakt med nån idag. Det borde ju snarare vara jag som blockar honom för att han tjatar så. Dessutom så verkar han inte läsa det jag skriver eftersom att han frågar samma sak om och om igen. Jag blir så trött på en del, jag orkar inte med tjat. Säger jag nej, så menar jag nej. Jag är redan trött på
Människan och jag har inte ens träffat honom. Det finns anledningar varför jag inte vill. Misstänker att jag kommer att bli irriterad som fan.

Over and out...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0