Ledig... Yeah

Igår kväll hade vi lite slöhäng i min soffa. 2 karlar som var jävligt bakis och så jag & Lotta. Det blev bara att ta det lugnt igår efter jobbet, var rätt så seg. Men jag är glad att jag inte var bakis... Haha. Jag kommer inte att dricka på ett tag, så förhoppningsvis glömmer jag hur det är att vara bakis.

Inatt så somnade jag i soffan. Det var riktigt gött att bara slockna och inte behöva vända & vrida på mig & invänta sömnen. Det tar en eller flera timmar för mig att somna i vanliga fall.

Jag vaknade några timmar senare, men jag somnade om igen. Så jag gick upp vid ca 8.30 imorse. Gött med lite sovmorgon.

Idag är jag ledig och det blir nog inte att göra allt för mycket. Hade tänkt städa, men det blir inget med det idag. Jag får göra det senare i veckan, vill bara ta det lugnt idag.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0