Lugn kväll

Det blir en lugn kväll idag. Det känns skönast att ta det lugnt, så jag orkar med att göra nåt imorgon när jag är ledig. Dessutom så har jag ju tänkt att vara nykter tills påsk. Så det blir 3 nyktra månader. Men det skulle bli det även om jag skulle dricka idag, med tanke på att jag ska dricka den 7:e april nästa gång och den 7:e denna månad är på lördag.

Jag har gått ner ungefär 3 kilo på 1 1/2 vecka, så det känns bättre att hålla mig borta från spriten. Så jag inte går upp i vikt och fortsätter att gå ner istället.

Martin kommer om ett litet tag, så det blir att umgås med honom ikväll. Jag funderar på om vi ska äta lite grönsaker med dip sen... Mums. Får se om han vill det först.

Puss & kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0