Money, money, money

Jag hoppas att jag får mitt bankkort imorgon. Jag är skyldig pengar till typ hela min familj. Min bror, min mamma och min pappa ska ha pengar av mig. Sen så har jag några räkningar jag behöver betala. Så ska jag tanka bilen och besikta om den.

Dessutom så behöver jag pengar till mat. Det börjar ta slut på frukt och grönsaker nu. Det är ju typ det enda jag lever på just nu. Men om en vecka så blir det att börja äta kött till grönsakerna. Sen i slutet av månaden blir det att börja äta normalt igen. Men jag ska undvika skräpmat, godis, läsk, alkohol och sånt som är onyttigt och onödigt. Men sen så småningom blir det att unna sig sånt nån gång ibland.

Jag måste se till att skötta mig och tänka på vad jag stoppar i mig i fortsättningen. Jag vill inte bli fet igen.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0