Party hele natta

Jag är trött och seg idag efter att ha jobbat 4 långa dagar. Jag har inte sovit så bra inatt för att festen höll igång tills jag gick upp imorse. Men men jag överlever, det är tur att mina grannar inte har fest varje natt. Jag funderade på att gå upp och säga åt dom att sänka volymen. Men det var så gött att ligga kvar i min varma säng. Jag vet dessutom hur det brukar vara när det är fest. Man sänker volymen en stund när nån klagar, men sen så höjer man bara en liten stund senare. Så jag kände att det inte var nån ide.

Jag tror att jag kommer att sova riktigt bra inatt. Imorgon är jag ledig och det blir att ha sovmorgon. Men jag måste försöka städa. Får se om jag orkar och har lust. Annars får jag städa nån annan dag i veckan. Får la se hur det blir imorgon.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0